+90 266 249 0359

Balıkesir Baymak Yetkili Servisi, Erdoğan Teknik' e Hoş Geldiniz!

Erdoğan Teknik Baymak Yetkili Servisi Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1 - SATICI BİLGİLERİ

Unvanı: Erdoğan Teknik Baymak Yetkili Servisi ("Erdoğan Teknik” veya "SATICI” olarak anılacaktır)
Vergi Dairesi ve Vergi Kimlik Numarası: 3500037024
MERSİS Numarası: ----
Adresi: 1. Oruçgazi Mah. Kayabey Cd. No.48/C Karesi / Balıkesir
Telefon: +90 266 249 0359 / +90 533 777 6526
E-posta Adresi: [email protected]

MADDE 2 - MÜŞTERİ BİLGİLERİ

Adı Soyadı veya Ünvanı : {_aliciad_} {_alicisoyad_}
Adresi: {_teslimatadresi_}
Telefon: {_alicitelefon_}
E-mail: {_alicimail_}
T.C. veya Vergi No: {_tcid_} {_vnoid_}

MADDE 3 - SÖZLEŞMENİN KONUSU

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin ("Sözleşme”) konusu, MÜŞTERİ’nin SATICI’ya ait {_siteadi_} internet sitesi üzerinden SATICI tarafından arz edilen mal, ürün veya hizmetlerin satın alınmasına yönelik elektronik ortamda verdiği siparişe konu aşağıda nitelikleri ve satış bedeli belirtilen mal, ürün ve hizmetlerin satışı ve MÜŞTERİ’ye teslimiyle ilgili olarak, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve diğer ilgili mevzuat gereği tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.

MADDE 4 - MÜŞTERİ’NİN ÖN BİLGİLENDİRİLMESİ

MÜŞTERİ, işbu Sözleşme’nin kabulü ile, işbu Sözleşme’nin akdedilmesinden, sipariş vermesinden ve vereceği sipariş doğrultusunda ödeme yükümlülüğü altına girmesinden önce SATICI’nın internet sitesinde yer alan, başta siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgileri olmak üzere Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 5. maddesinde yer alan hususları içeren "Ön Bilgilendirme Formu” çerçevesinde bilgilendirildiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 5 - SÖZLEŞME KONUSU MAL, ÜRÜN VEYA HİZMET İLE FİYAT, ÖDEME KOŞULLARI VE TESLİMAT

Satışa konu mal, ürün ve hizmetlerin türü, miktarı, nitelikleri, satış bedeli, ödeme şekli, varsa kargo (teslimat) ücreti ve teslimat bilgileri aşağıdaki gibidir:
Tarih: {_tarih_}
Ürün Bilgisi: {_urunbilgileri_}
Kargo Tutarı: {_kargo_}

Ürünlerin cinsi ve türü,miktarı,marka/modeli rengi satış bedeli yukarıda belirtildiği gibidir.
Ödeme şekli: {_odemesekli_}
Teslimat adresi: {_teslimatadresi_}
Ödeme Tablosu: {_odemetablosu_}

Teslimat Bilgileri
Adı Soyadı veya Unvanı: {_aliciad_} {_alicisoyad_} {_aliciunvan_}
Adres: {_teslimatadresi_}
Telefon: {_alicitelefon_}
E-Posta: {_alicimail_}

Fatura Bilgileri
Adı Soyadı veya Unvanı: {_aliciad_} {_alicisoyad_} {_aliciunvan_}
Adres: {_teslimatadresi_}
Telefon: {_alicitelefon_}
E-Posta: {_alicimail_}

MADDE 6 - TAAHHÜTLERİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

6_1. İşbu formun 5. maddesinde belirtilen fiyatlar, mal, ürün veya hizmetlerin satış fiyatıdır. İnternet sitesinde SATICI tarafından ilan edilen fiyat ve taahhütler, SATICI tarafından güncelleme yapılması veya değiştirilmesine kadar geçerlidir. İlan edilen fiyatlarda süre belirtilmesi halinde, ilanda yer alan fiyatlar SATICI tarafından belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.

6_2. SATICI, Sözleşme konusu mal, ürün veya hizmeti ilgili mevzuata uygun olarak, sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile MÜŞTERİ’ye teslim eder.

MADDE 7 - CAYMA HAKKI

7_1. MÜŞTERİ, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin, sözleşme konusu mal veya ürün ise, teslim tarihinden itibaren, sözleşme konusu hizmet ise satın alma tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeden ve cezai şart ödemeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı, malın teslimine kadar olan süre içerisinde de kullanılabilir. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde aşağıda belirtilen günler esas alınır:

- Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, MÜŞTERİ veya MÜŞTERİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
- Birden fazla parçadan oluşan mallarda, MÜŞTERİ veya MÜŞTERİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
- Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, MÜŞTERİ veya MÜŞTERİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün.

7_2. MÜŞTERİ’nin cayma hakkını kullanabilmesi için, işbu maddenin 7_1. bendinde belirtilen koşullar çerçevesinde cayma hakkı süresi içinde SATICI'ya işbu Form’un 1. maddesinde belirtilen iletişim kanallarına iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunması ve sözleşme konusu mal veya ürünün işbu Form’un 8. maddesinde yer alan "Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Haller" hükümleri çerçevesinde değerlendirilemeyecek olması gerekir.

7_3. MÜŞTERİ’nin, cayma hakkı kapsamında mal veya ürünleri iade ederken e-fatura çıktısı ya da fatura üzerinde yer alan iade nedenlerinden "cayma hakkı sebebiyle ürünleri iade ettiğini" içeren iade nedenini işaretlemesi ve iadeyle ilgili kısımda yer alan imza bölümünü ıslak imza ile imzalayarak mal veya ürünleri SATICI’ya gönderilmek üzere cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren 10 (on) gün içerisinde kargoya vermesi gerekmektedir.

7_4. MÜŞTERİ’nin, iade edilecek mal veya ürünlerle birlikte, bu mal ve ürünlere ilişkin fatura, kutu, ambalaj, varsa standart aksesuarlar ve hediye edilen diğer mal veya ürünleri de eksiksiz ve hasarsız olarak iade etmesi gerekir.

7_5. MÜŞTERİ’nin cayma hakkını kullanmasından itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, MÜŞTERİ’nin ilgili mal, ürün veya hizmete ilişkin yaptığı varsa teslimat masraflarını da içeren tüm ödemeler, satın alma sürecinde kullanılan ödeme aracına uygun şekilde ve MÜŞTERİ’ye herhangi bir masraf ya da yükümlülük getirmeden tek seferde iade edilir. Kredi kartı ile yapılan yapılan ödemelerde, satış bedelinin bankaya iadesi işleminin SATICI tarafından yapılmasından sonra iade edilen bedelin MÜŞTERİ’nin hesaplarına yansıması bankanın iç işleyişiyle ilgili bir süreç olup, bankadan kaynaklı gecikmelere SATICI’nın herhangi bir şekilde müdahalesi mümkün olmadığından, bu konuda SATICI’ya herhangi bir sorumluluk yüklenemez.

7_6. MÜŞTERİ’nin cayma hakkını sipariş konusu mal, ürün veya hizmetlerin tamamı veya bir kısmı için kullandığı durumlarda cayma hakkının sonucu olarak SATICI'nın ücretsiz kargo kampanyasındaki asgari alışveriş tutarının altına düşülmesi halinde, kampanya kapsamında tahsil edilmemiş teslim-kargo bedelinin tamamı MÜŞTERİ’ye iade edilecek tutardan düşülür. MÜŞTERİ’nin teslimat ücreti ödediği halde bu ücretin tamamı MÜŞTERİ’ye iade edilir. Sipariş sırasında SATICI tarafından sağlanan herhangi bir kampanyadan yararlanılmışsa ve iptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.

7_7. Cayma tarihine kadar geçen süreçte mal veya ürünün kullanım talimatlarına, teknik özelliklerine ve işleyişine uygun bir şekilde kullanılmaması gibi MÜŞTERİ’nin kusurundan kaynaklanan mal veya ürünün değerinin azalması veya imkansızlaşmasından dolayı mal veya üründe herhangi bir değer kaybı, değişiklik, bozulma ve zayi durumu meydana gelirse, MÜŞTERİ cayma hakkını kaybedebilir, SATICI’nın takdirine bağlı olarak iade edilen mal veya ürün bedelinden değer kaybı, değişiklik, bozulma veya zayi oranında indirim yapılabilir.

MADDE 8 - CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER

8_1. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. maddesi uyarınca, taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, aşağıda belirtilen hallerde MÜŞTERİ, cayma hakkını kullanamaz:

I. Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
II. MÜŞTERİ’nin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
III. Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
IV. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
V. Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
VI. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
VII. Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
VIII. Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
IX. Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya MÜŞTERİ’ye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
X. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, MÜŞTERİ’nin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

8_2. MÜŞTERİ’nin tüzel kişi olması halinde cayma hakkı kullanılamaz.

8_3. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin kapsamı dışında bırakılmış olan mal, ürün veya hizmetler (SATICI’nın düzenli teslimatları ile MÜŞTERİ’nin meskenine teslim edilen gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile seyahat, konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü gibi alanlarda hizmetler) için cayma hakkı kullanılamaz.

MADDE 9 - GİZLİLİK, KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE BİLGİ GÜVENLİĞİ

9_1. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ilgili mevzuat kapsamında kişisel veri olarak tanımlanabilecek MÜŞTERİ’ye ait ad, soyad, e-posta adresi, T.C. Kimlik numarası, adres, telefon numarası gibi MÜŞTERİ tarafından temin edilen veriler, "Kişisel Verilerin Korunması Kanunuyla İlgili Aydınlatma Metni”nde yer alan amaç ve şartlar doğrultusunda,

- Taraflar arasında hukuka uygun bir mesafeli satış sözleşmesinin kurulması ve ifası ile siparişlerin alınması,
- SATICI tarafından ürün ve hizmetlerin sunulması ve geliştirilmesi,
- Ödeme işlemlerinin gerçekleştirilmesi,
- MÜŞTERİ tarafından önceden onay verilmesi halinde pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi,
- MÜŞTERİ’ye ait bilgilerin güncellenmesi ve üyeliklerin yönetimi ve sürdürülmesi,

amaçlarıyla elde edilebilecek, kaydedilebilecek, depolanabilecek, işleme amacına bağlı fiili gereklilikler veya kanunda öngörülen sürelerle saklanabilecek ve muhafaza edilebilecek, teknik, lojistik ve benzeri diğer nedenlerle gerçek ve/ya tüzel kişilerle paylaşılabilecektir.

9_2.MÜŞTERİ tarafından açıklanan kişisel verilerin güvenliği için gerekli idari, teknik ve hukuki önlemler SATICI tarafından alınmaktadır. MÜŞTERİ’nin internet sitesine giriş yaptığı cihazında MÜŞTERİ tarafından kişisel verilerin korunmaları ve hukuka aykırı erişimlerin önlenmesi için, virüs, spam, Truva atı ve bunlarla sınırlı kalmaksızın benzeri diğer kötü niyetli yazılımlarla ilgili ve diğer gerekli tedbirlerin alınması sorumluluğu MÜŞTERİ’ye aittir.

9_3. MÜŞTERİ, internet sitesinin çalışmasını durdurucu veya engelleyici iş, işlem veya eylemlerde bulunmayacağını veya bu yönde iş, işlem veya eylemlerde bulunan üçüncü kişilerle herhangi bir ilişki içerisinde olmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 10 - FİKRİ VE SINAİ HAKLAR

10_1. SATICI’ya ait mal, ürün ve hizmetlerin arz edildiği internet sitesinde yer alan her türlü bilgi, görsel ve işitsel kayıtlar ile içerikle ilgili Sınai Mülkiyet Kanunu ile Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu’ndan doğan her türlü hak SATICI’ya aittir.

10_2. İşbu internet sitesinde yer alan bilgi ve veriler hiçbir şekilde çoğaltılamaz, yayınlanamaz, kopyalanamaz, sunulamaz ve/veya aktarılamaz, veya bir kısmı diğer bir internet sitesinde izinsiz olarak kullanılamaz. Böyle bir ihlal durumunda, MÜŞTERİ, OnBinÇeşit ile üçüncü kişilerin uğradıkları doğrudan veya dolaylı zararları tazminle yükümlüdür.

MADDE 11 - MÜCBİR SEBEP

11_1. Sözleşmenin akdedildiği esnada taraflarca öngörülmeyen ve öngörülmesi de beklenmeyen, tarafların müdahalesi ya da kusuru bulunmaksızın ortaya çıkan ve hukuken mücbir sebep (doğal afet, savaş, salgın, savaş, terör, ayaklanma, grev, lokavt vb. haller) sayılan olağanüstü bir durumun meydana gelmesi halinde, nezdinde mücbir sebep gerçekleşen taraf bu durumu diğer tarafa derhal ve yazılı olarak bildirir.

11_2.Sözleşme konusu mal, ürün veya hizmetin hukuken mücbir sebep kabul edilen hallerin mevcudiyeti nedeniyle yasal 30 (otuz) günlük süre zarfında teslim edilememesi halinde SATICI teslimat ile ilgili olarak MÜŞTERİ’yi bilgilendirir. Bu durumda MÜŞTERİ siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sonuna kadar bekleyebilir.

11_3. Mücbir sebeplerin varlığı nedeniyle MÜŞTERİ tarafından siparişin iptal edilmesi talep edilirse, MÜŞTERİ’nin nakten yaptığı ödemelerde ürün tutarı 14 (on dört) gün içerisinde kendisine nakden ödenir. Banka kartı veya kredi kartıyla yapılan ödemelerde ürün tutarı siparişin iptali edilmesini takiben 14 (on dört) gün içerisinde bankaya iade edilir. İade edilen tutarın MÜŞTERİ’'nin banka hesabına yansıtılması, bankanın iç işleyişiyle ilgili bir süreç olup, bankadan kaynaklı olası gecikmeler nedeniyle SATICI sorumlu tutulamaz.

MADDE 12 - GENEL HÜKÜMLER

12_1. MÜŞTERİ, işbu Sözleşme’nin kurulması amacıyla ad, soyadı, telefon numarası, e-posta adresi, adres, ödeme bilgileri dahil fakat bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla SATICI’ya temin etmiş olduğu kişisel bilgilerin doğru olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder. İşbu kişisel bilgilerin doğru olmaması nedeniyle SATICI’nın herhangi bir zarara uğraması halinde, MÜŞTERİ işbu zararları tazminle yükümlüdür.

12_2. MÜŞTERİ’nin, Sözleşme konusu mal, ürün veya hizmetlere ilişkin ödemeyi banka kartı veya kredi kartı aracılığıyla yapması halinde, MÜŞTERİ ile kredi kartı sahibinin ya da Sözleşme konusu mal veya ürünün teslim edileceği kişinin farklı olması nedeniyle ortaya çıkabilecek, ödeme yöntemi olarak kullanılan banka kartı veya kredi kartının kötüniyetli ve yetkisiz kişilerce hukuka aykırı olarak kullanılması da dahil fakat bununla sınırlı olmamak kaydıyla her türlü risk, MÜŞTERİ’ye aittir. SATICI’nın bahsi geçen durumlar nedeniyle MÜŞTERİ’nin uğradığı hiçbir zararı tazmin etme yükümlülüğü bulunmamaktadır.

12_3. Taraflar arasında akdedilecek sözleşme konusu mal veya ürünler, MÜŞTERİ’nin belirtmiş olduğu teslimat adresine faturası ile birlikte paketlenmiş ve sağlam olarak teslim edilir.

12_4. Sözleşme konusu mal veya ürünler, MÜŞTERİ’nin belirttiği başka bir kişiye teslim edilecekse, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden veya adresinde bulunmamasından dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.

12_5. MÜŞTERİ, sözleşme konusu mal veya ürünleri teslim aldığı anda kontrol etmek ve varsa tespit ettiği ayıpları derhal SATICI’ya bildirmekle yükümlüdür. MÜŞTERİ, teslim anında kargo firmasından kaynaklı bir ayıp veya kusur gördüğünde, sözleşme konusu mal veya ürünü kabul etmemek ve kargo firması yetkilisine konuyla ilgili tutanak tutturmakla yükümlüdür. İşbu yükümlülüğün ihlali halinde SATICI’ya herhangi bir sorumluluk yüklenemez.

12_6. MÜŞTERİ’nin Sözleşme konusu mal, ürün veya hizmeti geç teslim alması veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan SATICI sorumlu tutulamaz. Sözleşme konusu mal veya ürünlerin teslimatı sırasında MÜŞTERİ’nin belirtmiş olduğu adreste bulunmaması halinde, SATICI sözleşmeden doğan edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş sayılır. MÜŞTERİ tarafından beyan edilen adreste siparişi teslim alacak bir kimsenin bulunmaması halinde, kargo firması ile temas kurarak sevkiyat sürecini takip etmek MÜŞTERİ’NİN sorumluluğundadır. Bu hallerde MÜŞTERİ, sözleşme konusu mal veya ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile mal veya ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderlerden sorumludur.

12_7. Sözleşme konusu mal veya ürünün teslimat masrafları, aksi kararlaştırılmadıkça MÜŞTERİ’ye aittir. SATICI, mal ve ürünlerin satışa arz edildiği internet sitesinde teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse teslimat masrafları SATICI’ya aittir.

12_8. MÜŞTERİ tarafından herhangi bir nedenle sözleşme konusu mal, ürün veya hizmetin bedeli ödenmez veya yapılan ödeme banka tarafından iptal edilirse, SATICI mal, ürün veya hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulur.

12_9. MÜŞTERİ, işbu Sözleşme konusu mal, ürün veya hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimat ve kargo bedeline ilişkin olarak yer alan ön bilgileri okuyup doğru ve eksiksiz olarak bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

12_10. Banka kartı veya kredi kartıyla ödeme yapılan hallerde Sözleşme konusu mal, ürün veya hizmet MÜŞTERİ’ye teslim edildikten sonra banka kartı veya kredi kartının ait olduğu banka veya finans kuruluşu tarafından herhangi bir nedenle satış bedelinin SATICI’ya aktarılmaması veya aktarılan bedelin iadesi talep edildiği hallerde, Sözleşme konusu mal, ürün veya hizmet tüm giderleri MÜŞTERİ’ye ait olmak üzere MÜŞTERİ tarafından 3 (üç) gün içerisinde SATICI’ya iade edilir. SATICI'nın iadeyi kabul etmeksizin satış bedelinin tahsili ve varsa uğramış olduğu zararların tazmini ile ilgili tüm dava ve talep hakkı saklıdır.

12_11.SATICI, olağanüstü durumlar dışında haklı bir nedenle Sözleşme konusu ürünlerin tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması halinde, durumu öğrenmesinden itibaren 3 (üç) gün içinde MÜŞTERİ’yi bilgilendirerek yazılı veya sözlü onayını almak sureti ile eşit kalite ve fiyatta başka bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve bu halde işbu Sözleşme’den doğan edimini yerine getirmiş sayılır. MÜŞTERİ’nin onay vermediği hallerde varsa teslimat masrafları da dahil olmak üzere MÜŞTERİ’den tahsil edilen tüm ödemeler, bildirim tarihinden itibaren en geç 14 (on dört) gün içinde iade edilir ve sipariş iptaline ilişkin hükümler uygulanır. Malın stokta bulunmaması durumu, ifanın imkansızlaşması olarak kabul edilmez.

12_12. İşbu Sözleşme’de hüküm altına alınan durumlar nedeniyle, Sözleşme’nin feshi, cayma hakkının kullanılması ve sipariş iptallerinde Sözleşme konusu mal, ürün veya hizmet bedeli tahsil edilmiş ise bu bedel azami 14 gün içinde MÜŞTERİ’ye iade edilir. Bedel iadesi, MÜŞTERİ’nin ödeme yaparken kullanmış olduğu ödeme aracına uygun bir şekilde yapılır. Banka kartı veya kredi kartıyla yapılan ödemelerde, iade işlemi ödeme esnasında kullanılan banka kartı veya kredi kartına yapılır ve satış bedeli, siparişin MÜŞTERİ tarafından iptal edilmesinden sonra aynı sürede ilgili bankaya iade edilir. Satış bedelininn bankaya iadesi işleminin SATICI tarafından satış bedelinin bankaya iadesinden sonra söz konusu tutarın MÜŞTERİ’nin hesaplarına yansıması bankanın iç işleyişiyle ilgili bir süreç olup, işlem süreci ile ilgili olduğundan, bankadan kaynaklı olası gecikmeler için SATICI'nın sorumluluğuna gidilemez. SATICI'nın iade edilecek bedel için, işbu Sözleşme ve kanundan doğan mahsup, indirim ve tenzilat hakları vardır ve saklıdır.

12_13. Sözleşme konusu mal veya ürünlerin MÜŞTERİ’ye teslimi süresince kargo firmalarının herhangi bir sorunla karşılaşması sonucu mal veya ürünlerin MÜŞTERİ’ye teslim edilememesi nedeniyle SATICI’nın herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

12_14. Sözleşme konusu mal, ürün veya hizmetin SATICI tarafından kargoya verilmesinden sonra ancak MÜŞTERİ tarafından teslim alınmasından önce MÜŞTERİ tarafından yapılan sipariş iptallerinde kargo bedeli MÜŞTERİ’nin sorumluluğundadır.

12_15. SATICI tarafından aksi belirtilmediği hallerde, Sözleşme konusu mal, ürün veya hizmetin tesliminden önce işbu Sözleşme’de belirtilen teslimat masrafları, KDV ve diğer tüm ek masraflar dahil nihai satış bedelinin tamamen ödenmiş olması gerekir. Peşin satışlarda teslimattan önce, taksitli satışlarda vadesi gelen taksit tutarı tediye edilmediği halde SATICI, tek taraflı olarak Sözleşme’yi feshetme hakkına sahip olup, bu halde Sözleşme konusu mal, ürün veya hizmeti teslim külfetinden kurtulur.

12_16. MÜŞTERİ’nin, Sözleşme konusu mal, ürün veya hizmetlere ilişkin ödemeyi banka kartı veya kredi kartı aracılığıyla yapması halinde, MÜŞTERİ ile kredi kartı sahibinin ya da Sözleşme konusu mal veya ürünün teslim edileceği kişinin farklı olması nedeniyle ortaya çıkabilecek, ödeme yöntemi olarak kullanılan banka kartı veya kredi kartının kötüniyetli ve yetkisiz kişilerce hukuka aykırı olarak kullanılması da dahil fakat bununla sınırlı olmamak kaydıyla her türlü risk, MÜŞTERİ’ye aittir. SATICI’nın bahsi geçen durumlar nedeniyle MÜŞTERİ’nin uğradığı zararı tazmin etme yükümlülüğü bulunmamaktadır.

MADDE 13 - MÜŞTERİ’NİN TEMERRÜDÜ

13_1. MÜŞTERİ, SATICI’ya ait internet sitesi üzerinden vereceği siparişe ilişkin ödemeyi kredi veya banka kartıyla yapması durumunda temerrüde düşerse, bankayla yapmış olduğu sözleşme kapsamında faiz ödeyebilecek ve bankaya karşı sorumluluğu doğabilecektir.

13_2. MÜŞTERİ, herhangi bir nedenle temerrüde düşmesi halinde, işbu Sözleşme’den doğan edimlerin gecikmeli olarak ifa edilmesi veya hiç ifa edilmemesi nedeniyle SATICI’nın uğradığı her türlü zararı tazminle yükümlü olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

13_3. SATICI, MÜŞTERİ’nin temerrüde düşmesi halinde, borcun aynen ifası ile birlikte gecikme tazminatı talep edebilir. SATICI, borcun ifası ve gecikme tazminatı hakkından vazgeçtiğini MÜŞTERİ’ye hemen bildirerek borcun ifa edilmemesinden doğan zararın giderilmesini isteyebilir veya sözleşmeden dönebilir. Sözleşmeden dönme hâlinde taraflar, karşılıklı olarak ifa yükümlülüğünden kurtulurlar ve daha önce ifa ettikleri edimleri geri isteyebilirler. Bu durumda MÜŞTERİ, temerrüde düşmekte kusuru olmadığını ispat edemezse SATICI, sözleşmenin hükümsüz kalması sebebiyle uğradığı zararın giderilmesini de isteyebilir.

MADDE 14 - BİLDİRİM VE DELİL SÖZLEŞMESİ

14_1. İşbu Sözleşme nedeniyle taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma ve bildirim, aksi taraflarca veya mevzuatta kararlaştırılmadığı müddetçe e-posta aracılığıyla yapılır.

14_2. MÜŞTERİ, işbu Sözleşme’den doğabilecek uyuşmazlıklarda SATICI’nın ticari defter ve kayıtlarıyla, veri tabanı, sunucuları ile diğer elektronik ve fiziki ortamlarında tutulan bilgi ve kayıtların bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, işbu maddede yer alan düzenlemenin Hukuk Muhakemeleri Kanununun 193. maddesi kapsamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 15 - TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ

SATICI hukuka ve mevzuata uygun şekilde, ürün ve hizmet tanıtımı, reklam, iletişim, promosyon, satış ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi, üyelik koşulları hakkında bilgilendirme yapılması amacıyla MÜŞTERİ’ye SMS, telefon, e-posta, faks ve diğer elektronik iletişim araçları aracılığıyla ticari elektronik ileti gönderebilir. MÜŞTERİ, SATICI tarafından kendisine gönderilecek ticari elektronik iletilere onay verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 16 - TEBLİGAT ADRESİ

16_1. MÜŞTERİ tarafından SATICI’ya ait internet sitesine üye olunurken, üye olunmadan sipariş verme imkanı olduğu hallerde ise sipariş esnasında belirtmiş olduğu e-posta adresi ile SATICI’nın işbu Sözleşme’nin 1. maddesinde belirtilen adresi, taraflar arasında akdedilecek sözleşmeyle ilgili gündeme gelebilecek her türlü bildirim için yasal tebligat adresi sayılır.

16_2. MÜŞTERİ’nin SATICI’ya bildirmiş olduğu e-posta adresinde değişiklik olması halinde, işbu değişikliklerin 5 gün içerisinde SATICI’ya bildirilmesi gerekmektedir. Aksi halde MÜŞTERİ, üyelik formunda ya da sipariş verilirken MÜŞTERİ tarafından beyan edilen e-posta adresine yapılacak bildirimlerin geçerli olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 17 - UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

17_1. İşbu Sözleşme’den doğan ihtilaflarda MÜŞTERİ, her yıl Ticaret Bakanlığı'nca belirlenen ve ilan edilen parasal sınırlar dâhilinde İl ve İlçe Tüketici Hakem Heyetleri, bu parasal sınırları aşan durumlarda Tüketici Mahkemeleri'ne başvurabilir. Doğacak ihtilafların çözümünde, MÜŞTERİ’nin mal, ürün veya hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkili olduğu gibi, SATICI’nın bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemelerine de başvurulabilir.

17_2. MÜŞTERİ’nin tüketici sıfatı taşımadığı hallerde işbu Sözleşme’den doğan alacakların çözümünde Ankara Merkez Mahkemeleri ve İcra Müdürlükleri yetkilidir.

MADDE 18 - SÖZLEŞMENİN BÜTÜNLÜĞÜ

İşbu sözleşmede yer alan hüküm ve koşullardan biri tamamen veya kısmen geçersiz hale gelirse, sözleşmede yer alan diğer hüküm ve koşullar geçerli olmaya devam eder.

MADDE 19 - SAİR HÜKÜMLER

19_1. İşbu 19 (on dokuz) maddeden oluşan Sözleşme, SATICI ile MÜŞTERİ arasında işbu Sözleşme’de belirtilen hüküm ve koşullar çerçevesinde, elektronik ortamda taraflarca okunmuş, MÜŞTERİ tarafından elektronik ortamda onaylandığı tarihte akdedilmiş ve yürürlüğe girmiştir.

19_2. MÜŞTERİ, işbu Sözleşme’yi onaylamakla SATICI’ya ait internet sitesi üzerinden verdiği sipariş konusu mal, ürün veya hizmetlerin bedel ve masraflarının, MÜŞTERİ tarafından seçilen ödeme yöntemiyle tahsili aşamasına geçileceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

SATICI MÜŞTERİ
{_sirketadi_} {_aliciad_} {_alicisoyad_}

Ürün Sepete Başarı İle Eklendi

Ürün Alışveriş Listenize Eklendi

Alışveriş Sepeti

Üye Paneli